عمومی

ویژگی ها در طراحی سایت آژانس مسافرتی

ویژگی ها در طراحی سایت آژانس مسافرتی

سفر نمودن و احتیاج داشتن به هتل و وسایل مورد نیاز سفر و تمامی موارد مربوط به آن مختص یک فصل یا روز خاصی از سال نمیباشد. همانطور که همه ما میدانیم از لحظه شروع سفر و حتی قبل از آن و مخصوصا در حین سفر به اطلاعات و افراد مختلفی نیازمند هستیم تا در این امر ما را یاری رسانده تا سفر خاطره انگیز را به یاد داشته باشیم.

فراهم نمودن محل اقامت و دیدن مکان های گردگشگری و اطلاع از منطقه جغرافیایی تا سرویس های ایاب و ذهاب همگی میتواند بخش از نیازهای ما در این زمینه باشد. بنابراین پیدا نمودن همه اینها در این زمینه همیشه برای بسیاری از افراد چالش برانگیز بوده است. بنابراین شما میتوانید در کنار آژانس مسافرتی موفقی که دارید یک وب سایت عالی و ایده آل داشته باشید تا مشتریانتان هم از آنها بهره لازم را ببرند.

در ابتدا میتوانید در وب سایت خود تمامی تورها و پکیج های مسافرتی خود را که در حال حاضر به مشتریانتان ارائه مینمایید را معرفی نمایید تا آنها با خواندن دقیق اطلاعات مربوط به آن و دیدن تصاویر وابسته به تور مسافرتی بتوانند از تمامی جزئیات مربوط به آن اطلاع حاصل نمایند. حتی شما زمانی که اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی مینمایید میتوانید در داخل اس ام اس آدرس وب سایت خود را معرفی نمایید تا بتوانند اطلاعات بیشتر و بهتر را در وب سایت پیدا نمایند.

در نهایت زمانی که کاربران از یک تور مسافرتی خوششان آمد و آن را انتخاب نمودند در وب سایت و به صورت آنلاین پکیج مسافرتی خود را سفارش داده و مبلغ آن را به صورت آنلاین یا کارت به کارت پرداخت نمایند.

این مطلب را هم حتما بخوانید :   خرید مغز گردو ایرانی

از مهمترین فاکتورها در طراحی سایت آژانس مسافرتیhttps://farazeweb.ir  تورهای ارائه شده توسط آژانس می باشد، برای داشتن یک سایت موفق و کارآمد شرکت طراح سایت شما باید بداند که فعالیت اصلی آژانس شما روی چه نوع از تورها متمرکز است آیا روی تورهای ورودی فعالیت می کنید و یا تورهای خروجی و یا حتی تورهای طبیعت گردی یک روزه یا چند روزه.تا بتواند یک سایت آژانس مسافرتی حرفه ای برایتان طراحی کند.

و همچنین یک سایت خوب باید بتواندبا استفده از کلمات کلیدی تور مسافرتی خود را دررتبه های بالای گوگل در جستجوها قرار دهد.

که بعث تبلیغ در گوگل https://farazeweb.ir/google-ads و معرفی خدمات شما به کاربران شود.

بعضی از امکانات مورد نیاز برای سایت آژانس های مسافرتی در زیر آمده است :

بخش معرفی آژانس مسافرتی
امکان رزرو آنلاین و خرید اینترنتی بلیط یا سفارش اینترنتی
معرفی و تبلیغ انواع پکیج های پیشنهادی آژانس مسافرتی
بخش دسترسی و اطلاعات تماس و آدرس و تلفن ها بهمراه تفکیک هر قسمت نظیر فروش داخلی و خارجی و …
بخش اطلاعات گردشگری درمورد مکانهای مختلف داخلی و خارجی (راهنمای سفر) ، مقالات و کاتالوگ های مورد نیاز.
تولید محتوای متنیhttps://farazeweb.ir/content-production  و آخرین اخبار و اطلاعات روز از شرایط تورها و قیمت و میزان تخفیف و شرایط پرداخت برای مشتریان
گالری تصاویر اتوماتیک از مکانهای دیدنی داخلی و خارجی
نمایش اطلاعات آب و هوا و ساعات کشورهای مختلف جهان در حیطه خدمات آژانس مسافرتی
و سایر امکاناتی که بطور اختصاصی بنا به پیشنهاد مدیران آژانس مسافرتی قابل پیاده سازی است.
چند ویژگی عمومی به عنوان پیش فرضهای طراحی سایت آژانس هواپیمایی(توریسم، اطلاعات پروازها و … ) وجود دارد که از جمله آنها این که:

این مطلب را هم حتما بخوانید :   بهترین دوره آموزش پریمیر چیست

لازم است در پورتال، طبقه بندی و چیدمان اطلاعات بر مبنای معماری از پیش تعریف شده انجام شود .
اطلاعات هر پرواز در قالب یک پکیج از آغاز تا پایان برای مخاطب عرضه گردد .
خدمات آژانس هواپیمایی به بهترین شکل به مخاطب معرفی شود .
پروازهای داخلی و پروازهای خارجی، پروازهای لحظه آخری، پروازهای مناسبتی ویژه(تور نوروز، تور تابستانی و … ) در پورتال اطلاع رسانی و به بهترین شکل برای مخاطبین عرضه شود .
بانک اطلاعات صنعت توریسم و گردشگری کشور، مناطق هدف و سایر اطلاعات کاربردی و اطلاعات سفر در پورتال ایجاد و تکمیل اطلاعات گردد .
امکان توسعه زیرساختهای فعلی در آن پیش بینی شود .

همچنین در نظر داشته باشید که یک عکس به هزاران خط نوشته ارجحیت دارد! شما باید در بررسی امکانات سایت آژانس مسافرتی خود به این نکته توجه کنید. پس باید در کنار نوشتن توضیحاتی کافی درباره مکان هایی که به آنجا تور برگزار میکنید، حتما تصاویری از آن مناطق نیز قرار دهید. قرار دادن عکس بدون یک گالری تصویر حرفهای جذابیتی ندارد. پس حتما از طراح خود ساخت یک گالری عکس حرفهای را نیز طلب کنید.

طراحی سایت گردشگری و سایت خدمات گردشگری باید دارای ویژگی هایی باشد، طراحی سایت گردشگری حتما باید صفحه ای به معرفی مکان های تفریحی، زیارتی، تاریخی و … با مجموعه تصاویر با کیفیت و توضیحاتی اختصاص دهد تا کاربران با جاذبه های شهرها یا مکان هایی که قصد مسافرت به آنجا را دارند آشنا شوند و حتی در انتخاب به آنها کمک کنند.

از انجایی که موفق عمل کردن طراحی سایت آژانس هواپیمایی در مرحله اول به طراحی مناسب سایت وابسته است؛ این کار توسط شرکت های طراحی سایت به خوبی انجام می شود .

این مطلب را هم حتما بخوانید :   اگزاست فن صنعتی