عمومی

شاخص های کیفیت

دانلود مقاله-پروژه و پایان نامه –
۲-۶-۲-شاخص های کیفیت خدمات

ب. قابلیت اعتماد : توانایی بانک در حمل به وعده های خود به طور دقیق و مستمر ‌می‌باشد این شاخص بدین معنی است که شرکت خدماتی برای مشتریان خود خدمات دقیق و بدن کوچک‌ترین اشتباهی ارائه داده و هم چنین ان خدمات را در زمان موعد کهقول داده تحویل می­دهد. از انجایی که طیف وسیعی از مردم بانک وکارمندان ان را نمادی از دقت و ریزبینی ودور از اشتباه می­دانندبانک می ­تواند با استخدام وبا تربیت حسابدارن زبده ، به مشتریان خود این اطمینان رابدهد که در صورت نیاز ‌‌به این تخصص، این بانک حسابدارن حرفه ای خود را به طور موقت و به صورت رایگان در آخر دوره مالی ، در اختیار آن ها قرار می­دهد . که این که این کار سببب می­ شود تادر وقت بانکی بتواند نوعی بازاریابی و تبلیغات را ایجاد کرده و از این رو نه تنها منجذر به افزایش مراوده های مشتریان به بانک شده بلکه از راه تبلیغات ( دهان به دهان) سبب می­ شود آن ها همکاران خود رانیز به سمت همکاری با بانک دعوت کنند.

در این صفحه فط تکه هایی از متن اصلی درج شده است.

برای خرید و دانلود متن کامل پایان نامه های دانشگاهی با منابع کامل

می توانید به سایت fozi.ir مراجعه نمائید.

 


فایل های مقالات و پروژه ها –
۱-۱۰-ساختار ارائه نتایج پایان نامه

پاراسورامان

 

Parasuraman

ملموس ها (Tangibles) تأسیسات فیزیکی، ابزار، ماشین آلات، کارکنان، مسیرهای ارتباطی قابلیت اتکاء (Reliability) توانایی اجرای خدمت وعده داده شده به نحو درست و قابل اتکاء ‌پاسخ‌گویی‌ (Responsiveness) علاقمندی به فراهم ساختن خدمت مناسب و کمک به مشتریان جهت دریافت بهترین خدمت اعتماد (Assurance) توانایی و تلاش کارکنان در جلب اعتماد مشتریان جهت بازگشت مجدد آن ها دلسوزی و تعهد (همدلی) (Empathy) احساس تعلق و تعهد سازمان نسبت به فرد فرد مشتریان گاروین

 

Garvin

اطلاع رسانی و ارتباطات (Communication) در دسترس قرار دادن اطلاعات سریع و دقیق برای همگان سرعت در ارائه خدمات (Speed of Response) تسریع در ارائه خدمات مورد نظر مشتری صحت خدمات (Accuracy) درستی نتایج کارهای انجام شده و جلوگیری از اشتباهات مکرر شکل ظاهری (Personal Characteristics) مقبولیت فرآورده برحسب نوع خدمت رفتار مناسب (Courtesy) ارائه خدمات با رفتار مشتری مدارانه قانونمندی (Legal Actions) پایبندی کارکنان به قوانین و ضوابط و عدم تبعیض بین مشتریان
این مطلب را هم حتما بخوانید :   30 نکته مهم برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال + بهترین ارزها

 

  • بازاریابی اینترنتی

اینترنت به عنوان پدیده ای که مرکب از سخت افزار (مجموعه ای از رایانه های الکترونیکی که به صورت شبکه با هم در ارتباط هستند) و نرم افزار (وب جهانشمول) می‌باشد ویژگی‌های خاصی دارد که امکان ایجاد همگرایی بین دو روند توسعه اطلاعات و توسعه فناوری ارتباطات را ایجاد ‌کرده‌است. برای درک آنچه این رسانه به عنوان محور تحولات نوین فناوری اطلاعات ایجاد کرده، ضروری است مراحل توسعه آن و کاربردهایش مورد مداقه قرار گیرند. اینترنت از سال۱۹۶۵ تاکنون ۶ مرحله توسعه را گذرانده، به طوری که از یک وسیله جدید تکنولوژیک با استفاده های خاص در مرحله اول، به رسانه ای چند منظوره، با فراگیری جهانی و قابلیت‌های منحصر به فرد تبدیل شده است.

 


مقالات تحقیقاتی و پایان نامه –
Evaluation criteria of QWL –Walton’s QWL model (1975)

 

 

 

صاحب نظران شاخص های مورد قبول
والتون پرداخت منصفانه و کافی، شرایط کاری ایمن و بهداشتی، توسعه قابلیت های انسانی، رشد و امنیت مداوم، اهمیت در جامعه، قانونمندی کار، تناسب اجتماعی کار، با معنی بودن و چالشی بودن کار (میرسپاسی)
کاسیو حقوق و مزایا، امکانات رفاهی، بهداشت و ایمنی، مشارکت در تصمیم گیری، دموکراسی، تنوع و غنی بودن مشاغل، بازخور از نتایج (کاسیو،۱۹۹۲)
انجمن مدیریت آمریکا حقوق و دستمزد، مزایا به ویژه مزایای خدمات درمانی، امنیت شغلی، داشتن شانس انتخاب شغل دیگر در سازمان، نداشتن تنش های کاری، شرکت در تصمیماتی که در سرنوشت افراد مهم است، دموکراسی در محل کار، سهیم بودن در سود، وجود نظام بیمه و بازنشستگی، وجود امکانات و خدمات رفاهی، چهار روز کاری در هفته(گریفن،۱۹۹۶)
انجمن مدیریت آمریکا حقوق و دستمزد، مزایا به ویژه مزایای خدمات درمانی، امنیت شغلی، داشتن شانس انتخاب شغل دیگر در سازمان، نداشتن تنش های کاری، شرکت در تصمیماتی که در سرنوشت افراد مهم است، دموکراسی در محل کار، سهیم بودن در سود، وجود نظام بیمه و بازنشستگی، وجود امکانات و خدمات رفاهی، چهار روز کاری در هفته(گریفن،۱۹۹۶)
موتون حقوق و مزایا، جدول زمانی کاری، ماهیت شغل، جنبه‌های فیزیکی شغل، جنبه‌های نهادی شده داخلی و خارجی شغل، عوامل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی (داوودی،۱۳۷۷)
تاتل امنیت و ایمنی،مساوات و منصفانه بودن حقوق و مزایا، وجود فرصت پرورش مهارت‌ها و یادگیری مستمر، دموکراسی یا مشارکت در تصمیم گیری (میرسپاسی،۱۳۷۲)
دسلر داشتن یک شغل با ارزش، حقوق و مزایای کافی، شرایط کاری ایمن و مطمئن، امنیت شغلی، سرپرستی لایق،وجود بازخورد،شرایط اجتماعی مثبت، دارا بودن فرصت برای آموزش، واگذاری نقش ها و وظایف از روی عدالت (جزنی،۱۳۷۵)
لوئیس و همکاران کاهش فشار کاری، تعهد و تعلق سازمانی، ارتباط مثبت، استقلال عمل، مورد شناسایی قرار گرفتن، قابلیت و پیش‌بینی فعالیت های کاری، عدالت، مشخص بودن نظام نظارت، حرفه گرایی، فرصت های پیشرفت، پرداخت عادلانه(لوئیس و همکاران،۲۰۰۱)
محققان اخیر
این مطلب را هم حتما بخوانید :   نکاتی برای انتخاب فیلم های سریالی- لیست گزیده ای از انیمیشن های محبوب و منتخب


مقالات و پایان نامه های دانشگاهی –
Evaluation criteria of QWL –Walton’s QWL model (1975)

۱٫ Adequate and fair compensation ۱- پرداخت کافی و منصفانه ۲٫ Safe and healthy environment ۲- محیط ایمن و بهداشتی ۳٫ Development of human capacities ۳- توسعه قابلیت‌های نیروی کار ۴٫ Growth and security ۴- تامین فرصت رشد و امنیت ۵٫ Social integration ۵- انسجام اجتماعی ۶٫ Constitutionalism ۶- قانون‌گرائی ۷٫ The total life space ۷- فضای کلی زندگی کاری ۸٫ Social relevance ۸- وابستگی اجتماعی

۲-۱-۲۰ مؤلفه های کیفیت زندگی کاری والتون

 

۲-۱-۲۰-۱ پرداخت منصفانه و کافی


دانلود مقاله-پروژه و پایان نامه |
قسمت 14

  • وانگ و لی[۶۳](۲۰۰۷)، با بهره گرفتن از تکنیک شرایط حاد به پیش‌بینی بحران مالی شرکت های چینی پرداختند. محققین دریافتند که نسبت رشد سرمایه، نرخ بازده داراییها، سود هر سهم، پوشش بهره، ضریب تمرکز مالکیت، حاشیه سود خالص، نسبت سود انباشته و گردش داراییها از توانایی بالایی برای تمایز شرکت های بحران زده از سایر شرکت‌ها برخوردارند.
  •  

      • تحقیقی توسط وردی[۶۴](۲۰۰۶)، تحت عنوان «به بررسی رابطه بین کیفیت گزارشگری مالی ‌و کارایی سرمایه گذاری»، در نمونه ای متشکل از ۳۸۰۶۲ مشاهده (شرکت سال) در طی سال های ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۳ پرداخت. وی کیفیت گزارشگری مالی ر ا با بهره گرفتن از مدل جونز و از طریق نماگر کیفیت اقلام تعهدی بررسی نمود و نشان داد که شاخص های کیفیت گزارشگری مالی هم با سرمایه گذاری کمتر از حد و هم با سرمایه گذاری بیش از حد رابط های منفی دارد. گذشته از این نتایج، وی دریافت که ارتباط میان کیفیت گزارشگری ما لی با سرمایه گذاری بیش از حد برای شرکت ها یی که دارای مانده وجه نقد بیشتری هستند و سرمایه گذاران پراکنده ای دارند، بسیار قوی است که این امر خود ‌‌به این نکته اشاره دارد که کیفیت گزارشگری مالی عدم تقارن اطلاعاتی ناشی از مشکلات نمایندگی و در نتیجه هزینه های سهام داران برای نظارت و پایش مدیریت را کاهش داده، به گزینش صحیح پروژه ها منجر می‌گردد. وی همچنین نشان داد رابطه کیفیت گزارشگری مالی با سرمایه گذاری کمتر از حد برای شرکت هایی که با محدودیت در امر تامین مالی مواجه بوده اند، قویتر است. در نهایت، محقق در این پژوهش اثبات می‌کند که رابطه بین کیفیت گزارشگری مالی(کیفیت اقلام تعهدی) و کارایی سرمایه گذاری برای شرکت های دارای محیط های اطلاعاتی با کیفیت پایین، قویتر است.
    این مطلب را هم حتما بخوانید :   ویژگیهای شخصیت

     


    دانلود مقاله-پروژه و پایان نامه |
    قسمت 9

    ۲-۱۰-۲-پژوهش های داخلی

     

    مدرس و حصارزاده( ۱۳۸۷ ) در تحقیق خود، به بررسی رابطه کارایی سرمایه گذاری و کیفیت گزارشگری مالی ‌بر اساس مدلی کاملاً منطبق با مدل وردی ( ۲۰۰۶ ) پرداخته٬ با بررسی ۱۲۰ شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران بین سال های ۷۹ تا ۸۵ نشان دادند که علاوه بر اینکه سطح گزارشگری مالی با سطح کارایی سرمایه گذاری رابطه معنادار و مثبتی دارد، کیفیت گزارشگری موجب بهبود کارایی سرمایه گذاری می شود . همچنین، بین بیش یا کم سرمایه گذاری و کیفیت گزارشگری مالی، رابطه ای منفی و معنادار وجود دارد . ‌بنابرین‏، نتایج تحقیق فوق حاکی از آن است که کیفیت گزارشگری مالی، از طریق بیش (کم ) سرمایه گذاری می‌تواند موجب ارتقای کارایی سرمایه گذاری گردد.

     

    ناظمی اردکانی (۱۳۸۸) تأثیر تخصص حسابرس در صنعت بر ابعاد مختلف مدیریت سود ( به بیان دیگر، مدیریت اقلام تعهدی و مدیریت واقعی سود) و عملکرد عملیاتی آتی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران را مورد بررسی قرار داد. در این تحقیق از رویکرد سهم بازار حسابرس برای اندازه‌گیری تخصص حسابرس در صنعت استفاده شد. نتایج این تحقیق نشان داد در ایران ‌صاحب‌کارانی که دارای حسابرس متخصص صنعت هستند، در مدیریت اقلام تعهدی اختیاری با محدودیت مواجه می‌شوند و در نتیجه به مدیریت واقعی سود روی می‌آورند. نتایج ضمنی این تحقیق حاکی از کارا بودن معیار تخصص حسابرس در صنعت برای اندازه‌گیری کیفیت حسابرسی در ایران است.